I´m Bad

Börjar bli dålig med de här att uppdatera. Men denna gång har jag en anledning. Har jobbat rätt så mycket och så har jag åkt på nackspärr. När man ligger och inte kan röra sig, man känner sig helt förlämad så har jag faktiskt lagt datorn åt sidan. Men nu är de äntligen på bättringsvägen.

På denna väg har även min kära vän gått och blivit 20. Innan mig. Snart är de min och Jessicas tur. Så man längtar. Så mycket roligt som händer i Februari månad. Vill hoopa framåt. Men vi är snart där


Kommentarer
Postat av: jessica

fyfan sandra vad vi ska hänga på systemet ihop! hahah :D tvillingsjälarna liksom ;D

2011-01-24 @ 19:10:28
Postat av: marris

där ser du hur lätt det är att inte hinna med bloggen när man är en arbetande kvinna ;)

haha fast saknar ju dina updates, så kom igen!!

2011-01-24 @ 20:57:25
URL: http://martinagramsby.blogg.se/
Postat av: Jysse

stackare, inte haft det lätt i veckan! men nu tar vi nya tag! :D

2011-01-24 @ 23:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0