Afterski i gungning

Har haft en finfin helg.
Började i fredags. Var inte alls pepp. Men efter att fått samtal från både Issa och Martina så kom man upp i stämning. Var uppe på Storgatan och sjöng med i alla möjliga låtar. Det roligaste var nog när alla börja sjunga till en låt som jag aldrig någonsin hade hört innan. Jag tittar på Martina och ser hur förvånad även hon såg ut. Sen börjar vi genast asgarva. Sedan traska jag, Issa och Martina fulla och dana in mot stan och sedan sjöngs de och allt vad som hör till afterski..






Afterski tema, självklart går man in för de.

I lördags var de jobb inne i Vadstena som gällde. Där jag och Josefine fick oss många härliga skratt av alla dess äldre människor. Jag trodde ärligt inte att de kunde festa. Men ta mig fan, de är nästan snäppet vassar än oss. Som tur var kunde jag hålla ögonen öppna tack vare folket. Gubben som börjar tjata med mig om båtar, killens moster som trodde vi flörtade, kvinnan som trodde att alla pratade engelska, körv med bröd. Ja tråkigt nog säger detta er ingenting, men ändå.

Nu har jag en hel veckas jobb framför mig, jag njuter! Sedan är de så mycket jag bara längtar till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0